Answer Call..

Soalan: haloo, may i speak to ina please?
Jawapan: maap. sini bukan balai polis…

Soalan: haloo, siapa di sana?
Jawapan: ntah. saya kat sini, mane le saya tau sape kat sane…

Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya…

Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: maap cik, nombor tak boleh disambung, hanye boleh dicampur…

Soalan: haloo, mak ade rumah?
Jawapan: mak takde rumah, bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli…

Soalan: haloo ina, buat ape tu?
Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni…

Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
Jawapan: maap. nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye… time kacih…

Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye…
Jawapan: sila panggil sendiri. saya sibuk. maap…

Soalan: halloo…
Jawapan: haloo… pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?

Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya…
Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan…

Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu…

Soalan: assalammualaikum…
Jawapan: waalaikummussalam… (tupp! terus letak tepon. salam kite wajib jawab)

PS: jangan buat, hah…:no:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s